Søk om medlemsskap i Norsk Artistforbund!

Du fyller enkelt inn skjemaet her.

Hvorfor bli medlem av Norsk Artistforbund:

I Norsk Artistforbund nyter du godt av mange medlemsfordeler.  Du slipper bla. 10 % gebyr på Gramopengene dine. Du kan som medlem kontakte oss 24/7 hele året. Tom. på julaften. No kidding. Vi hjelper deg med søknadene dine. , ‘Hands-on’ hjelp. Musikalsk bistand. Du kan få muligheten til å delta på internasjonale playlists, reelle musikkarbeids-utlysninger og compilation-cd’er som deles ut på store bransjetreff i inn og utland, nyhetsbrev med søknadsfrister og aktuelle saker,  gratis studiotimer,  gratis kurs og seminar, kvalifisert juridisk rådgivning til bla. kontrakter, rabatt på instrumenter, utstyr og hotellopphold,  ATA Carnet-garanti. Og mye mer. Vi setter viktige musikksaker  på agendaen når de dukker opp, ofte på oppfording fra dere.

Alt dette er inkludert i en medlemskontingent på 500,- kr. Som også er fradragsberettiget på skattemeldingen. (Pkt. 7495 Kontingenter (med fradragsrett))

Vi ønsker å være et nettverk av kolleger der vi alle kan hjelpe og nyte godt av hverandres kunnskap, erfaringer og kontaktnett. Vi er et solidarisk nettverk av musikere, låtskrivere og tekstforfattere.

Se ellers NA’s medlemstilbuds side.